joi, noiembrie 23, 2006

Nicolae Dică explică reuşita sa fabuloasă

Autorul golului egalizator al Stelei din partida cu Dinamo Kiev, Nicolae Dica, a explicat reusita sa. "I-am vazut pe cei doi fundasi adversi ca vor sa ma blocheze, daca trageam cu dreptul, apoi am incercat sa-mi pun mingea pe stangul, am sutat la poarta si probabil i-am surprins. Nu pot spune ca este doar meritul meu, toata echipa trebuie felicitata pentru acest rezultat", a afirmat Dica.

Golul marcat marţi seară a fost cel de-al 12-lea reuşit de Dică în cupele europene pentru Steaua, performanţă care l-a urcat pe locul 3 în topul all-time al clubului din Ghencea. Reuşita e cu atît mai importantă cu cît Dică a detronat unul dintre cei mai mari fotbalişti din istoria Stelei, pe Gică Hagi.
-150.000 de euro este salariul pe care îl încasează anual Dică la Steaua
-4 sezoane la rînd a fost golgeterul Stelei în campionatul intern, el devenind principalul marcator în fiecare campionat jucat după sosirea în Ghencea.

Niciun comentariu: