vineri, septembrie 01, 2006

Prezentarea lui Ov. Petre si Cyril Thereau



Noile achizitii ale campioanei, Cyril Thereau si Ovidiu Petre, au participat la conferinta de presa de ieri. Mihai Stoica si Cosmin Olaroiu s-au declarat incintati de transferurile facute in perspectiva intaririi lotului pentru meciurile din Champions League, chiar daca nu au reusit sa aduca toti jucatorii doriti.
"Faptul că nu ne-am înţeles din prima zi a negocierilor pentru transferul lui Thereau nu a fost un eşec, eu am căutat să văd cît de mult îşi doreşte jucătorul la Steaua. Şi acum iată-l aici!"-Mihai Stoica.
"Meciul din deplasare cu Lyon va fi special pentru mine. Sînt francez, voi juca în Franţa, mă voi reîntîlni cu familia mea, care locuieşte aproape de Lyon, acolo unde am copilărit şi eu"-Cyril Thereau.
"Sînt fericit. Îmi doream de mult să joc la Steaua, care este cea mai mare echipă din România. Nu am avut emoţii că aş fi putut să ratez transferul, eram doar preocupat"-Ovidiu Petre.
"Pe Thereau l-am adus pentru că e mobil, bătăios, foarte prezent în joc, insistent şi foarte determinat pe teren. Pe Ovidiu Petre îl cunosc ca pe copilul meu, e jucător de «naţională»"-Cosmin Olăroiu.

Niciun comentariu: