miercuri, septembrie 13, 2006

Ajax-Vitesse 3-0 Etapa 3 Eredivisie



Olanda.Ieri, George Ogăraru a evoluat 90 de minute. E pe locul 6 într-un top al celor mai folosiţi jucători de la Ajax.
"Nu joacă la Ajax" acesta a fost motivul invocat de Victor Piţurcă, explicînd de ce îl refuză pe George Ogăraru la "naţională". Numai că selecţionerul greşeşte grav. Ogăraru a jucat 13 meciuri în total în acest sezon la Amsterdam, fiind al 6-lea într-o ierarhie a celor mai folosiţi fotbalişti de la Ajax.
Ieri, la 3-0 pe "ArenA" cu Vitesse Arnhem, a fost din nou titular, iar antrenorul Ten Cate l-a păstrat pe teren 90 de minute. Şi s-a mişcat foarte bine. "Iată! Joc la Ajax, nu se vede? Ce pot să fac, dacă selecţionerul nu mă cheamă?", se întreabă fundaşul dreapta, care are o nelămurire: "Cînd mi-a trimis telegrama de convocare aveam un singur meci, în Supercupă. Cînd am fost anunţat că nu mai sînt în lot, jucasem deja două partide în campionat. I-am spus lui Dan Apolzan, care m-a sunat atunci, că e ciudat". Ogăraru e curios: "Mă va căuta cineva acum de la «naţională» să vadă ce-am făcut?".

11 septembrie 2006

Niciun comentariu: