vineri, septembrie 08, 2006

Adrian Neaga nu a uitat Steaua


Aflat la echipa Ilhwa Chunma Seongnam, Rică Neagă nu a uitat Steaua şi a spus în «Ziarul» că ţine legătura cu foştii coechipieri. ”Cu Paraschiv şi Petre Marin vorbesc des. Mă bucur mult pentru ce au reuşit! Meritau! Mi-a fost greu să mă uit la meciuri, mai ales că am fost şi eu acolo”, a declarat Neaga, care şi-ar dori să revină în Ghencea.
”Aş renunţa la multe, pentru că aici cîştig mult mai mulţi bani decît aş lua în Ghencea. Poate la anul. Am clauza în contract: cine dă 1 milion de dolari, mă ia. Eu sper, aştept”.
Neaga este supărat că Victor Piţurcă a uitat de el. ”Acasă m-a uitat lumea! Nu mă mai vede nimeni aici. Nu mă cheamă nici nea Piţi la echipa naţională. Anul trecut l-am sunat să-l felicit de ziua lui. Atît. El a spus că cine pleacă în Asia nu mai vine la lot, dar sunt convins că aş putea face faţă. Cînd văd ce jucători sînt chemaţi... Măcar ar fi putut să mă cheme o dată să vadă ce pot, dar aşa... am şi clauza în contract să plec la naţională cu trei zile înainte să nu zică cineva că nu am timp să mă adaptez! Eu tot aştept scrisoarea aia de convocare, dar văd că nu vine... poate se pierde pe drum, că e distanţa mare!”

07 septembrie 2006

Niciun comentariu: