vineri, august 25, 2006

Gigi Becali-“Ma duc sa pun Europa la pamânt!”


Finantatorul Gigi Becali spera ca Steaua sa treaca si de grupele Ligii Campionilor si se gândeste la finala.
La finalul jocului cu Standard Liege, Gigi Becali era un om împlinit. Visul sau era realizat. Steaua s-a calificat în grupele Ligii Campionilor, iar milioanele de euro asteapta sa intre în contul formatiei din Ghencea.
“Am facut tot ce am putut. Am sperat cu multa credinta ca ne vom califica. Dumnezeu mi-a dat ce am cerut. Tot ce am realizat, am realizat pentru România. Am demonstrat înca o data ca sunt cel mai puternic din aceasta tara”, a declarat plin de el Gigi Becali.
Apoi, latifundiarul din Pipera a facut referire la gestul capitanului Mirel Radoi, imediat dupa terminarea confruntarii cu belgienii. “Cel mai mult m-a impresionat mesajul lui Mirel. Continutul mesajului m-a facut sa plâng. Mi-a spus: «Ai reusit, nasule! Ai reusit ce ti-ai propus, nasule! Un vis s-a realizat. Felicitari!»”, a precizat Gigi Becali.

Niciun comentariu: