duminică, iulie 23, 2006

Steaua-CFR Cluj 2-0 Etapa 27 Divizia A

Chiar dacă a mai greşit în defensivă, Dorin Goian(min 58) a înscris un gol care menţine Steaua vie în lupta pentru titlu, iar Dică(min 85) a risipit emoţiile."Am obţinut victoria cu multă suferinţă. Utilizarea lui Rădoi o hotărîsem cu cîteva zile în urmă, dar nu o puteam spune dinaintea partidei. E un caracter puternic, învinge orice durere"Cosmin Olăroiu"Avem 80% şanse la titlu. Clujul era cel mai tare adversar din finalul de campionat. Dacă batem Sportul, sîntem campioni! În legătură cu primele pe care le ofer eu adversarelor Rapidului, să se uite Bodu şi Mitică Dragomir în Codul Civil, pentru că eu am găsit prevederi în legătură cu «Oferta publică de recompensă»"Gigi Becali"Am fost cel mai cuminte spectator, cel mai paşnic. N-am vrut să văd nici o siluetă, ca să nu cad în păcat. Finalul de sezon îl văd de pe stadion. Din fericire, încă mai pot intra pe stadion"Mihai Stoica.
14 mai 2006

Niciun comentariu: