marți, octombrie 02, 2007

"Extratereştri"




"Arsenal nu prea are puncte slabe. Se poate spune că sînt nişte extratereştri, dar asta nu înseamnă că nu ne vom bate cu ei", şi-a început Pedrazzini conferinţa de presă de ieri. "Dacă acum două luni îmi spunea cineva că voi sta pe banca Stelei ca antrenor principal la un meci cu Arsenal, îl consideram nebun", a mai mărturisit italianul.
La doar cîteva minute după ce el a plecat din sală, Rică Neaga a dat replica zilei. "Eu, unul, nu ştiu cum arată un extraterestru, că nu am văzut nici unul niciodată. În schimb, am urmărit multe meciuri de-ale Arsenalului. Vă spun ceva, nu ne considerăm victime în faţa englezilor şi nici nu plecăm cu şansa a doua, trebuie să ne ridicăm la înălţimea competiţiei", a spus Neaga.
El a fost completat de colegul său din linia de atac, Nicolae Dică. "Este al doilea an în Champions League şi nu trebuie să mai avem teamă. Emoţii, da, că alea apar şi cînd joci în Liga I, însă teamă nu, că nu avem de ce. S-a văzut şi anul trecut, am fost la înălţime cînd am evoluat fără frică, pe Bernabeu şi cu Lyon în deplasare", a spus Dică, golgeterul Stelei în 2006 în Ligă, cu 4 reuşit.
Sursa: Gazeta Sporturilor

Niciun comentariu: