Termenii contractului de parteneriat nu au fost dezvăluiţi de participanţii la conferinţă, George Sănduleac, brand manager Audi în România, Valeriu Argăseală, directorul executiv al clubului Steaua, şi Cosmin Olăroiu, antrenorul principal al formaţiei campioane. Argăseală a afirmat că ''suma este confidenţială, iar durata îndelungată''.

George Sănduleac a precizat că parteneriatul de imagine dintre Steaua şi Audi România nu are nici o legătură cu cel dintre Porsche Bucureşti-Nord, dealer Audi, şi Dinamo.
Numele mărcii de automobile nu va apărea pe tricourile Stelei, cele două părţi urmând să-şi promoveze numele şi imaginea prin diverse acţiuni.
Sursa: ProSport
Un comentariu:
Sigla maşinii germane se va regăsi pe bilete, pe panourile publicitare, iar fotbaliştii vor participa la acţiuni organizate de Audi.Astfel de parteneriate cu Audi au Barcelona, Real Madrid, Lyon sau Manchester United.
Trimiteți un comentariu